woensdag 4 mei 2011

kaarten met kaisercraft

Hallo allemaal. Hier weer een paar kaartjes van ons ze zijn gemaakt met papier van Kaisercraft.
Erg mooi papier met zachte kleuren en er zijn ook vellen bij waar je een stofgevoel bij krijgt.
Ook heeft deze lijn veel leuke embellies erbij. Er is ook een paperpad van en dat vinden wij zo handig voor kaarten maken. Het patroon is dan net iets kleiner waardoor je met een kaart makkelijker uit de voeten kan.

Hier volgt nog een voorbeeld.
In het paperpad zitten ook leuke die-cuts met tekst, ook erg makkelijk voor kaarten maken.
De onderste kaart hebben we nog niet voorzien van tekst, zodat we het voor meerdere gelegenheden kunnen gebruiken. De kaart is erg simpel gehouden want het papier met zijn kleuren spreekt al voor zich.


Er staan zoveel leuke dingen voor ons deze maand gepland, we hebben er echt zin in.
Volgend weekend gaan we een workshop volgen die gegeven wordt door Stacey DeWit en Jenn Starr bij Paper & Pictures. In deze workshop gaan we werken met glimmermist, glam en glaze. Als je ook wilt moet je snel zijn want er zijn nog maar een paar plaatsen vrij.

Het weekend van 20 en 21 mei is er een Magnolia event bij P&P. Dit event wordt voor de vijfde keer georganiseerd. Een lustrum dus. De zaterdag is al hemaal vol en voor de vrijdag zijn er nog een paar plaatsen. Wij zullen die dagen ook van de partij zijn, we hebben er veel zin in.

Van het weekend zullen we jullie de foto's van ons boekje van Melissa frances laten zien. Het is helemaal klaar alleen nog even foto's maken om het jullie te laten zien.

Bedankt voor het kijken op ons blog, groetjes de twins

5 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie kaarten. En ik zie jullie vrijdags met het magnolia event. Ik heb er al zin in. Mijn vriendin gaat deze keer ook mee.

liefs Heidie

jolande zei

Ze zijn weer prachtig geworden....ik kom niet naar het magnolia event...is niets voor mij..8)
Ben wel volgende week met Jen Star erbij..zie ik jullie dan!!!
Groetjes Jolande

loes de groot zei

wat een beauty's van kaarttjes weer....
was gisteren nog bij P & P heb jullie misgelopen .................
ik tot gauw : )
lfs mij
loes

Marjan zei

Heel mooi en stijlvo en inderdaad hebben ze door het papier niet veel nodig.

Groetjes, Marjan

loes de groot zei

ps en ella heb je al gezien dat je weer bij de fab 3 hoort : )