zondag 14 november 2010

snel via de laptop iets plaatsen

Vandaag even de laptop van onze broer kunnen lenen want we moesten toch de teksten voor het Cards only gaan typen. Onze computer is nog in reparatie en als het goed is krijgen we hem woensdag terug. Er was iets meer mee aan de hand dan alleen een virusje.
Nu wordt hij helemaal opnieuw geladen en dan moet alles weer snel kunnen werken.
Het is wel wat kunst en vliegwerk zoals ik nu zit te werken aan de laptop. Maar op deze manier kan ik tenminste iets aan jullie laten zien.

Marjan is Truike aan het helpen op de Krea-doe en ik ben lekker thuis aan de freubel. Vandaag heb ik nog kaartjes gemaakt vor het komende CO. Marjan vond het erg leuk om sommige mensen die regelmatig ons blog bezoeken in het echt even te kunnen spreken.


Beide kaartjes zijn gemaakt van MME kerstpapier van dit jaar. De foto's zijn niet zo super maar ik had even geen beter licht. Als alles straks weer goed draait zullen we ze nog een keer laten zien, want de goede foto's staan natuurlijk op onze eigen computer

Vanavond gaan we nog even stoeien met de aquamarkers. Marjan heeft er een paar op de beurs gekocht en als ze bevallen zullen we er nog zeker wat bij kopen.
Nou we hopen het volgende berichtje weer op onze normale manier te kunnen plaatsen en ook weer op het Papergirlzblog, want dit lukt nog niet want onze inlogcode zit ook op onze computer

Het volgende event wat vast en zeker weer superleuk zal worden is het Magnolia Event van Paper & Pictures dat plaats vindt op 26 en 27 november a.s.
Wij zullen er zeker zaterdag zijn en waarschijnlijk ook wel vrijdag. We zouden het leuk vinden om jullie daar te mogen begroeten. Dus als je nog niet aangemeld bent doe het dan bij Paper & Pictures.
.


Bedankt voor het kijken op ons blog, groetjes de twins

5 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt. En ik zie jullie zaterdags tijdens het magnolia event.

liefs Heidie

loes de groot zei

ooooo, wat weer een lieve kaartjes!!!
ik kan er helaas niet bij zijn we hebben zelf en fair met de winkel ik moest zoveel naaien met de hand dat mijn vinger gewoon gekneusd aan voelt hahaha

wie weet tot gauw

lfs mij
Loes

Peet zei

Twee geweldige kaartjes!!!

Lea zei

Hoi meiden,
Hoe gaat het met de pc, problemen weer opgelost? blijft vervelend als de pc niet doet wat jullie willen.
Tot volgend weekend, groetjes Lea

Kelly zei

Mooie kaartjes hebben jullie gemaakt.
Hoop dat de problemen met jullie pc snel weer zijn opgelost.

Ik heb het mini album af wat jullie als workshopkit voor P&P hebben gemaakt. het staat op mijn blog.

Groetjes Kelly