maandag 19 oktober 2009

kaartjes uit de oude doos

Helaas een paar kaartjes die we eerder al gemaakt hebben. We hebben dit weekend weinig zitten freubelen omdat Ella weekenddienst in de apotheek had, en we ook nog zijn wezen shoppen. We hebben eindelijk de eetkamerstoelen die we zo mooi vonden gekocht.



Deze beide kaarten zijn gemaakt met het papier van Bo Bunny, de zomerlijn.



Marjan was zaterdag bij P&P en zag daar dat Kim toch nieuwe papiertjes kocht, wij zullen je niet bestraffen hoor, want wij hadden vorige weekend nieuwe papiertjes gekocht. Kim heeft al meer dan 30 items gemaakt met oud papier en wij helaas nog niet.
We zullen er de komende 2 weken ook nog geen tijd voor hebben want we willen eerst onszelf en voor onze moeder de kerstkaarten afmaken.

bedankt voor het kijken op ons blog, groetjes de twins.

2 opmerkingen:

Chantal van de Kant zei

haha, lachen dat jullie Kim betrapt hebben. Ik ken dat gevoel hoor. Ben zelf bezig met 100 LO's te maken. Maar voor mijn crops was ik afgelopen vrijdag ook een en ander aan het kopen, meteen ook betrapt. En het was echt niet voor mezelf.

Erna zei

Het is ook wel heel erg moeilijk om niets mee te nemen hoor pffffttt ik weet er alles van.
Leuk dat jullie een berichtje op mijn blog geplaatst hadden bij mijn PIP album. Nu nog al mijn afdrukjes erin. Dat zou voor mij ook wel is goed zijn van al mijn oude papier wat maken.

Groetjes en tot gauw bij P&P Erna